Pages

Tuesday, April 27, 2010

HaTi YaNg TeRluKa

HaSiL BeBeLLaN serikandi_ibtisam at 5:50 AM


Assalamua’laikum…hurm nampaknya harini 27 april 2010 hatiku sedikit terguris…aku sedar ku x punya sesiapa. Napala sesetengah insan tu suka nilai orang tanpa ade ketelitian…hurm apapun x mengapa..diriku memang bagai daunan yang berguguran…which means in the end I have to fall…nobody care then let me hurt juz like a flower… apapun diriku sayang akan insan2 yang ku x mahu turut terluka…eee...sedih2 ni pun x apala...2 3 hari nanti ku akan ok je huhu

adoi2 x boleh ngeluh...x boleh coz life must go on as what it is.



Ya Allah..jika Aku salah

hukumlah aku

Ya Allah jika Aku ingkar

siksalah aku

Ya Allah jika Aku berpaling

Ingatkanlah aku

Ya Allah jika Aku sombong

Ujilah aku

Ya Allah jika Aku degil

kasihilah aku

sesungguhnya jika mati itu baik bagiku maka ambillah nyawaku

pisahkanlah roh dari jasadku

sesungguhnya jika hidup itu baik bagiku maka hidupkanlah diriku

moga kehidupan ini mengajar aku erti yang sesungguhnya



0 SuRaT CiNta:

Post a Comment

 

AkU PeReMpUaN BiAsA Template by Haidanitazzi Blogger Template | Gadget Review