Pages

Saturday, June 16, 2012

Awi RaFaeL: KeKuRanGan iTu adalah MaNuSia

HaSiL BeBeLLaN serikandi_ibtisam at 6:21 AM
PeRasaanMu 
assalamua'laikum

"semoga malam ini kita suma
dapat tido comel~comel dan
mimpi comel~comel hihik"

Uhurm2 nampak ke tajuk posting tuh hahak
saya bukanlah peminat tegar awi rafael
tetapi nak jugak...nak jugak posting tentang dia
(~_________________~)
sangat sedih baca berita tentang dia
(mengeluh panjang dari stesen bas pudu ke putra)
kihik~kihik...yela kan bila kuar bite burok camni
ramai orang mula pandang burok dan macam~macam
saya ni peminat suara dia je...ahaksss

Tetapi biasalah tu dunia sekarang
(aish dunia sekrang mana boleh biasa~biasa
urghhh! hidop ni tak boleh terbiasa dengan lagha eeee)
Namun, awi cakap gambar tu gambar sebelum dia bergelar artis
aigoooo....janganla sebab jadi artis berubah ye awi eh???
berubahla sebab kite semua percaya bahawa awi berniat
menjadi yang lebih terbaik

Pssst(oh baru tahu kenapa awi suka pakai baju
lengan panjang...nak sembunyi tatu ke awi?)

sebagai insan biasa andai kita tempatkan diri
di tempat awi mungkin kita melakukan kekhilafan yang sama jugak
janganlah kita dok maki hamun orang
inilah orang kita suka memaki hamun
sepatutnya kita mencuba lah memikirkan dari
aspek pros and cons nye ye
anyway to awi rafael hope u
will be fine and moga terus tabah 

mood: ape kejadah membebel tentang ni?

0 SuRaT CiNta:

Post a Comment

 

AkU PeReMpUaN BiAsA Template by Haidanitazzi Blogger Template | Gadget Review