Pages

Thursday, August 11, 2011

aKu JaHiT MeNjaHiT SaW SeW hehehe...

HaSiL BeBeLLaN serikandi_ibtisam at 10:51 PM
PeRasaanMu 


assalamua'laikum haa...
nampak tajuk post???haa...
sempena jumaat yang mulia ni
sambil dok atas katil aku telah menjahit
jubah yang aku potong sikit hujungnya
sebabkan terlalu panjang
terima kasih pada sepupuku yang
membeli jubah ini dari dhubai
ngee ngee ngee so aku nak tunjuk sket
bakat aku menjahit so mana tahu bakal
mak mertua terbaca entry aku kali ini
ngahaha (syok sendiri)
so amacam dengan jahitan aku............

ade class kan... kekeke...
kalo ade part cam senget nyenget tuh
percayalah...
bahawasanya itu adalah senia...
haha...papun
siyes aku cakap bahawa jahitan ni
aku belajar sendiri kot...
hehehe>_<
aku merasakan bahawa bakat aku
pada jahitan pun ada
bukan setakat masak
so...maybe bakat aku tuk menjadi
menantu orang dah sampai kemuncak termaksimum
hahaha perasan giler...

adeh adeh adeh macam
takde posting lain je aku...
apapun saje nak share aktiviti2
aku yang pelik2

hope enjoy ya hujung2 minggu
puasa molek2 semuaaa....

pada sapa2 yang minat nak belajar
sila2...belek puas2 gambo tuh...haha
peace =D


0 SuRaT CiNta:

Post a Comment

 

AkU PeReMpUaN BiAsA Template by Haidanitazzi Blogger Template | Gadget Review