Pages

Thursday, December 22, 2011

MeNcaRi iLhaM ^_^

HaSiL BeBeLLaN serikandi_ibtisam at 6:10 AM
Assalamua'laikum ^_^
Nampak tak tajuk di atas?
Mencari ilham
wokai! before cik di sini nak further discuss
tentang mencari ilham ni
nak bebel kejap >_<

Alangkah mudah andai iLham itu wujud
dalam bentuk nyata bukan?
jadi lebih mudah untuk kita
cari,tangkap, dan simpan
bila-bila je perlu ilham hah! tudia tudia
dalam peti simpanan

iLham?bagi diriku iLham itu ku peroleh
pabila kala malam menjelma
bintang berkerlipan di langit
aku bisa habiskan masa 3 jam kat luar
hanya tuk tengok bintang^^ hobi aku yang psiko
hahaha

iLham yang aku maksudkan di sini bukan
si dia yang bernama iLham dalam bentuk manusia
tetapi si dia yang bernama iLham dalam bentuk idea
so pada mereka yang bernama iLham jangan small hati :)

ok sebenarnya bebel ja panjang nih
tetapi singkat je discussion :)
Harap sesiapa yang perihatin 
akan bagi feed back to my topic

Actually, saya mencari iLham untuk
TAJUK BLOG

pssst: sila kemukakan cadangan anda ^_^
thank you and sorry!

0 SuRaT CiNta:

Post a Comment

 

AkU PeReMpUaN BiAsA Template by Haidanitazzi Blogger Template | Gadget Review