Pages

Tuesday, May 22, 2012

BiLa Aku MuLa BeRmimPi

HaSiL BeBeLLaN serikandi_ibtisam at 5:12 PM

hikhakhikhakhik
senaman ringkas di pagi hari

Hai! Bonjour! Sobahann nuur! Hello Good Morning! Mat Pagi! Cau an!
mende merepek ni hihihi entah betol x :p
apepon kan haaaa bila aku mula bermimpi
memang dasat sungguh hhihi begini ceritanya

malam tadi mimpi Abang Nabil Raja Lawak
hantar post dekat blog kita cakap
"TAHNIAH BLOG anda terpilih sebagai blog PALING CUN"
aisehmennn heppinya!!!! (gelek2)
Ya Allah walaupun itu dusta! tapi x mengapa aku tetap epi
lam mimpi tu aku tiba2 jadi cam kukkoorroo =.= cheese!
kecoh sana sini heboh sal tu

ops sebelum tu! kenapa NABIL ye???
dan paling pelik rambut abang Nabil kite time tu
cam rambut Doktor Rozmey! o.O
Omai omai ni gara~gara dek fir aka anak ku
yang bercerita macam2 la semalam hahaha
memang gelak sakan kitorang
ngee Tengs ye dek fir kol ibu! (akak) sesusah je hehe

ok...ni cerita kosong
suka x suka boleh pi hahaha
kijam!
kokokok! ;p

0 SuRaT CiNta:

Post a Comment

 

AkU PeReMpUaN BiAsA Template by Haidanitazzi Blogger Template | Gadget Review