Pages

Thursday, June 23, 2011

MaLaySia LAWAN LuBNaN

HaSiL BeBeLLaN serikandi_ibtisam at 5:14 PM
PeRasaanMu 
2:1
MALAYSIA vs LEBANON

assalamua'laikum
alhamdulillah
tahniah! entah ke berapa kali
tahniah sekali lagi kepada skuad negara di bawah
pengurusan Ong Kim Swee
kerana telah melayakkan diri ke apa nak cakap???
peringkat apa tuh?? ok abaikan
apapun difahamkan bahawa ini adalah kali ke?? tahu???
pertama ke??? ke Olimpik...??? 3????huhu malas nak jawab sebab
memang tak sure

wah...namun kita tak boleh terlampau confident ok
tula malam tadi secara live nengok kat TV huhu
sambil dok lipat2 lempeng2 lempar2 kibas2 kain
aisey cam roti canai dibuat hehe
ok...tapi yang paling kesian tentang skuad negara kita
badan banyak kicik habis kena gomol orang lubnan...adoi

>_<
orang MALAYSIA memang comel2
please jangan BULI!!! haha...ok
sebagai peminat safee sali tak sabar dok tengok dia main laa....
sama gak dengan siapa yerh yang terer mengelecek kat side tu?? ashaari ke??
adoi tak ingat....
dan khairul fahmi che mat of course
yang cekap menangkap bola tu la pasal suka
cekap tu bukan cakep ya....hahaha
(tahniah dah tunang)
sempat pula....ok2.... so...tak sabarrrr laa tunggu lawan

LIVERPOOL
MALAYSIA people ya terutama ramai anak2 orang MALAYSIA
likes to eat CHICKEN LIVER haha...ok
u can do it....
takpa2...just TRY THE BEST!!!!

0 SuRaT CiNta:

Post a Comment

 

AkU PeReMpUaN BiAsA Template by Haidanitazzi Blogger Template | Gadget Review