Pages

Thursday, March 7, 2013

Apa yang DiA, KaU, MeReKa dan aKu MaHu???

HaSiL BeBeLLaN serikandi_ibtisam at 6:25 AM
Apa mahu 'ku' 'kamu' 'dia' dan 'mereka'???

Dalam dunia ini begitu banyak rintangan yang dilalui
sehingga ada di antara kita yang sengaja ingin
membiarkan segala terjadi dan 
kebal dengan apa yang terjadi
setiap kita terluka
setiap kita terpisah
begitulah kisah luka
tiada siapa mahukan 
mahupun aku
kamu dia dan mereka

hidup banyak mengajar erti luka
erti suka erti benci erti sayang
erti rindu erti hidup???
semuanya penuh bercampur baur
(sambil memandang ke langit)

hati akan tenang dengan hanya memandang ke langit
supaya akal ku tidak ligat dengan segala hal
adakalanya sengaja menyibukkan diri agar
perasaan tidak bercampur aduk dengan fikiran
lebih baik berfikir dari merasai

merasai amat penat berbanding berfikir
perasaan mampu membuat kita jatuh
tetapi dengan berfikir kita masih waras untuk terus
menjatuhkan diri
errrr sebenarnya aku masih tercari-cari
apa yang aku mahu >.<

(pray to Allah)
deep in my heart i am crying
coz this feeling is killing me
the feeling of not knowing what's ur real feeling
oh Allah show me the true path to find the truth
~ameen~


0 SuRaT CiNta:

Post a Comment

 

AkU PeReMpUaN BiAsA Template by Haidanitazzi Blogger Template | Gadget Review