Pages

Friday, June 1, 2012

InI MiMpi YaNg KuReNg NoRmaL

HaSiL BeBeLLaN serikandi_ibtisam at 7:23 PM

Begini mimpinya ♥ aku pergi membeli kuih rm1 ada karipap, 
kuih inti gula melaka...dan macam2 lagi grrr (lapar)
kuih tu last bungkus yang ada tau! 
tapi masalahnya boleh hilang pulak kuih tu diambil orang 
atau dengan kata lain dicuri =..= 
dalam kocek ada rm1 posen posen je tinggal tau haishh
 pastu ada mamat 2 orang ni keluar dr kedai (ehemmm ingatkan diorang yang curik) 
pastu aku apa lagi rampas kue diorang (cakap: sayala punya ni huh!) dan lari laju2. 
wah penatnya berlariii memang kena kerja matian adusss (==!) 
last2 sekali kena jumpa dekat satu bangunan di uni yang pelik itu(port last aku berlari+sembunyi)... 
jeng3 sebuah bangunan bernama library. 
unik tau bangunan ni...tingkat untuk pengunjung sampai tingkat 4...
tingkat2 atas lagi hanya boleh diakses untuk staff dan pekerja2 lain je! 
wah bayangkan tingkat 4 atas tu ada 
party orang kenamaan sedang diadakan dan ada pantai pulak tu??? 
o.O hamboi.... erm kesimpulannya dia terjumpa den kt sana 
yang sedang makan marshmellow dan kueh inti berkrim sedapnya (puas dilahap)... 
haaa! ermmm kitorang jatuh cinta pulak!!!!!!!!!! (aku dan org yg aku salah curik balik) hahaha

aisehmennn boleh pulak 1st kiss kat sane (adoi "untuk suami" k bibir ni) 
haish! bahaya betol uhum2 
haha pastu dia bawa aku ke hotel tuk berkahwin terus!!! 
aishhhhhhhhhhhh gile hape mimpi ni! 
haa dalam perjalanan leh pula jumpa tugu x-men pasangan lohan ngan jean ke???
tah betol ke tak nama tuhhhh
....haaa :) aduhaiiiiiiiii mimpi2
pssst: jangan baik mual membaca haha!

0 SuRaT CiNta:

Post a Comment

 

AkU PeReMpUaN BiAsA Template by Haidanitazzi Blogger Template | Gadget Review