Pages

Sunday, June 17, 2012

KaLa SenJa BerLabuH

HaSiL BeBeLLaN serikandi_ibtisam at 5:16 AM

~1~

‎"Seribu orang cuba mengarang puisi tentang cinta, 
tetapi tak seorang yang faham apa itu cinta, 
Seribu orang cuba menulis novel tentang cinta, 
tetapi tak seorang pun bercinta seperti novel yang dikarang, 
Seribu orang cuba mencari apa itu cinta, 
tetapi tak seorang pun menemukan jalan untuk bertemunya, 
Seribu orang cuba menghasilkan cinta, 
tetapi tak seorang pun mampu menanganinya, 
Seribu orang cuba untuk bertahan dengan cinta, 
tetapi cuma satu yang berjaya, CINTA ALLAH"

~2~

Seringkali aku memandu di perjalanan cinta
Namun akhirnya berderai di tengah jalan
Seringkali aku berlayar mencari cinta
Namun akhirnya berlabuh di tepian sepi
Seringkali aku terbang ke arah cinta
Namun akhirnya terhalang oleh panahan kilat
Seringkali aku menanti kedatangan cinta
Namun akhirnya aku pergi sebelum kedatangannya~

~kala termenung bersendiri~

0 SuRaT CiNta:

Post a Comment

 

AkU PeReMpUaN BiAsA Template by Haidanitazzi Blogger Template | Gadget Review