Pages

Thursday, June 28, 2012

TeNtanG CiNta

HaSiL BeBeLLaN serikandi_ibtisam at 4:10 PM

Tuhan.....
Saat aku menyukai seorang teman
Ingatkanlah aku bahawa akan ada sebuah pengakhirnya
Sehingga aku tetap bersama Yang Tak Pernah Berakhir

Tuhan.....
Ketika aku merindukan seorang kekasih
Rindukanlah aku kepada yang rindu akan Cinta Sejati-Mu
Agar kerinduanku terhadap-Mu semakin mendalam

Tuhan.....
Sekiranya aku berhajat untuk mencintai seseorang
Temukanlah aku dengan orang yang mencintai-Mu
Agar bertambah kuat cintaku pada-Mu

Tuhan.....
Ketika aku sedang jatuh cinta
Jagalah cinta itu
Agar tidak melebihi cintaku pada-Mu

Tuhan.....
Ketika aku melafazkan aku cinta padamu
Biarlah kulafaz kepada yang hatinya tertaut pada-Mu
Agar aku tak jatuh dalam cinta yang bukan kerana-Mu

Sebagaimana orang bijak berucap
Mencintai seseorang bukanlah apa-apa
Dicintai seseorang adalah sesuatu
Dicintai oleh orang yang kau cintai sangatlah bermakna
Tapi dicintai oleh Sang Pencinta adalah segalanya

0 SuRaT CiNta:

Post a Comment

 

AkU PeReMpUaN BiAsA Template by Haidanitazzi Blogger Template | Gadget Review